Over de Blog.

Deze blog heb ik aangemaakt voor mijn keuzepunt, natuurexcursies.

woensdag 7 april 2010

Mijn adoptieterrein in de lente.

Ik heb mijn adoptieterrein weer opgezocht en ik was blij te zien dat de boomstammen er nog lagen.

Dit is mijn adoptieterrein in de lente.


Dit is een van de boomstammen die er liggen.

Er zitten nog paddestoeltjes op, maar deze zijn niet meer zo mooi.

Hier zie je waar de boom gestaan heeft.


Onder de schors zitten beestjes, hier zie je pissebedden.




De bovenkant van de boomstam.

Daar ligt de andere boomstam.


Op deze foto zie je een aantal een beestjes. Pissebedden, wormpjes ook heb ik een oorwurm gevonden.


Sorry voor de wazige foto, maar hij moest snel genomen worden, anders was de oorwurm weer weg.

Ik heb ook rotzooi gevonden: plastic zakjes en papier.

1 opmerking:

Paardebloem zei

Weer mooie foto's Is die laatste wel een oorworm? Ik denk een duizendpoot.