Over de Blog.

Deze blog heb ik aangemaakt voor mijn keuzepunt, natuurexcursies.

zondag 13 november 2011

Mijn adoptieterrein week 45

Deze week heb ik een Vlaamse Gaai gezien bij mijn adoptieterrein. Ik heb hem niet op de foto kunnen zetten, want hij was te ver weg en als ik dichterbij kwam vloog hij weg. Ook heb ik Merels gezien, Lijtsers, Roodborstjes, Koolmeesjes. En heel vreemd; halsbandparkieten!!
Het waren er een stuk of 5. Ze zijn waarschijnlijk een keer losgelaten hier in de buurt.
Verder liggen er veel bladeren op de grond bij mijn adoptieterrein, maar de struiken zijn nog erg groen.




Verder worden de paddestoelen een beetje geel en veel paddestoelen zijn gewoon helemaal weg.


Het is erg mooi zo met die herfst er liggen veel bladeren op de grond en veel kastanjes zijjn al van de boom gevallen. Het is een plaatje:

En dit is iets buiten mijn adoptieterrein:




Geen opmerkingen: