Over de Blog.

Deze blog heb ik aangemaakt voor mijn keuzepunt, natuurexcursies.

zaterdag 3 december 2011

Mijn adoptieterrein week 48

Deze week heeft het heel erg geregend, het was dan ook niet verassend dat mijn adoptiegebied drassig en nat zou zijn. Gelukkig had ik oude schoenen aangedaan.
Hieronder volgen een aantal foto's van de natte donkere boomstam.






Wat me erg opviel was dat er veel vliegjes rondvlogen. Ik kon ze alleen niet fotograferen, want ze waren heel klein en vlogen steeds weg. Ze hadden grote witte vleugeltjes bij een klein lichaampje. Ik weet niet wat voor insectjes het waren.

Ook heb ik ontdekt dat er achter de boomstammen hele mooie paddestoelen op een tak zaten.


Ook is de wilde aardbei nog groen en zitten er nog steeds vruchtjes aan.

Ik heb aan de rand van mijn adoptiegebied kleefkruid gevonden

Dan volgen er nu nog wat foto's die ik zomaar gemaakt heb.









Geen opmerkingen: