Over de Blog.

Deze blog heb ik aangemaakt voor mijn keuzepunt, natuurexcursies.

zondag 11 december 2011

Mijn adoptieterrein week 49

Mijn adoptieterrein begint eindelijk wat kaler te worden. De bomen verliezen meer bladeren, de bladeren op de grond worden steeds minder groen. En ook komen er bladeren te liggen op de aardbeiplant, want die was de afgelopen weken nog erg groen!




Ook heb ik volgens mij een winterkoninkje gezien. Ik weet eigenlijk niet of dat nu al kan, maar hij leek er heel erg op! Hij was alleen wel te snel om een foto van te maken zoals helaas altijd met die vogeltjes..

De paddestoelen die ik vorige week ontdekt had, zijn helaas al helemaal vergaan:



Bij het gat wat onder een boomstronk zit krioelden allemaal piepkleine beestjes..

Hieronder volgen nog een aantal algemene foto's van mijn adoptiegebied.






Geen opmerkingen: